2014. február 13., csütörtök

Lásd meg a csodát



Lásd meg a csodát 

Kisgyermekként gyűjtöttem nagyon sok mindent : gyufásdobozt,szalvétát,bélyeget,képeslapot és sorolhatnám még de volt  egy szívemnek kedves  melyben mindig felfedeztem a csodát .
Kavicsokat,köveket gyűjtöttem  : igen nagyon sokan gyermekként  gyűjtjük a kavicsokat köveket  vonzódunk  hozzájuk .
Miért? Mert természetesek és Földanya kincsei .
Mindig láttam bennük valami újat  valami csodálatosat mikor nézegettem,simogattam kavicskáimat  és mindig a jót  a szépet láttam rajtuk.
Megmutatták csodáikat felfedték ami bennük lakozik.
Hogy miért is van ez kis gyermekként,hogy egy kavicsban,kőben képesek voltunk meglátni a csodát a jót?
Gyermekként még nem zárjuk el önmagunkban azt amit az Atyától kaptunk .
A szeretetet  a tisztaságot a feltétel nélküliséget .
Sok emberrel beszélgetek és szomorúan tapasztalom,hogy nem értik az emberek miért is kell nekik  olyan embert elfogadni vagy olyan embert szeretni aki számukra ilyen vagy olyan vagyis az Ő megítélésük szerint kialakítanak a másikról egy képet . Hajlamosak az emberek beskatulyázni a másikat, ránézésre felruházni olyan tulajdonságokkal amely csak  bennük fogalmazódott meg a másikról.
Én azt szoktam mondani mikor kérdezik tőlem,hogy mit tegyenek ez ellen,hogy ne ítéljék el a másik embert és ne skatulyázzák be .
A kavics : igen a kavics, mert  látok egy kavicsot  a földön lehajolok érte és bizony látom rajta hogy elég  formátlan és különböző hibái vannak de érintsd meg a követ  nézz rá szeretettel és megmutatja neked a csodát mi benne  rejlik .
Mindenben és mindenkiben ott rejlik a szépség a jóság a szeretet  de mindenben és mindenkiben benne lakozik a rút is a gonoszság is rajtad múlik hogy melyiket szeretnéd!
Egyedül rajtad mert Te Önmagad idézed elő ha valaki felé szeretettel  megértéssel fordulsz hidd el  azt kapod vissza másoktól.  De ha másokat kritizálsz és szapulsz  anélkül hogy esélyt adnál neki,hogy megismerd ezt fogod vissza kapni .
Miért nehezebb ember társaink felé szeretettel fordulni?
Hiszen semmivel sem nehezebb meglátni bennük a csodát mint a kövekben.
Míg  a kavicsokat megmossuk letisztítjuk és csodái máris látszanak .
Ember társaink felé nekünk kell látásunkat s szívünket letisztítani hogy a csodát meglássuk a másikban.
Nem azt mondom ezzel hogy minden ember csak teáltalad tehető jóvá nem, mert sajnos vannak akik nem ezt az utat válasszák de Te kedves olvasóm azzal ha szeretettel együttérzéssel fordulsz mások felé megteremted Önmagad számára hogy a jót és a szépet lásd és életed részévé váljon .


Az eredendő szépséget és jót lásd meg mindenben és mindenkiben,hiszen a teremtő Atyánk is azt látja minden Emberben.


Isten Áldása és Fénye kísérjen utadon

írta:MeiszterMargit