2013. október 23., szerda

Megtörtént csoda


























Legyen számotokra ezen megtörtént eset példa, az Isteni gondviselés élő példája.
Teremtő általi csoda melyben Hitünk Erősödik 

Élő példája Kisfiam a Teremtő Atyánk Gondviselésére és csoda tételére!
2013.06.26.

Kisfiunk ki most 8 éves az esti órákban kiszaladt utánunk a kertbe, mezítláb.
Igen ez nem is lett volna gond, akkor ha jó idő van és nem pedig hűvös hideg este.
Rászóltam,hogy gyorsan menjen be a házba mert meg fog fázni.
Kicsi fiam tamáskodott nem akart, de aztán mint a nyíl elkezdett berohanni a kertből.
Hatalmas üvegcsörömpölést hallottunk / bejárati ajtónk végig üveg /  ahogy tudtam rohantam mint az őrült  a házból ordítás jött ki a nagyobbik testvére kiabált .
Kincsemet mire beértem vérzett mindkét karja megfogtam kicsi karjait szorítottam,hogy a vérzést megakadályozzam .
Ott ült velem szemben  én eszemet vesztve fohászkodtam Atyámhoz segítségül hívtam az angyalokat  és nem értettem mi történt mi ez miért .
Talán megőrültem  csak álmodom de a valóság volt !
Rögtön mentőt hívtunk amely ki is jött jó sokára de kijöttek de addigra a vérzés elállt habár a sebek nagyon mélyek voltak .
Teremtő Atyám Szűz Mária Jézus és az Angyalok kicsi fiam mellett voltak mind végig!
Kicsi lányomnak aki 9 éves kétségbe esésemben szóltam hívja föl barátnőmet aki reikivel foglalkozik.
Kicsi lányom nagy lélek jelenlétről tett tanulságot mert volt lelkiereje kikeresni a telefonszámot felhívni és a fülemhez tartott telefonba csak annyit tudtam mondani, könyörgöm gyere át .
Addig a 18 éves fiam tartotta a frontot ki előtt meghajlok szintén, mert olyan erőről tett bizonyságot mely főhajtást érdemel!
Pillanat alatt nálunk volt barátnőm  Reikivel segítette még a kicsi fiamat .
Isten Áldása és Szeretetem ölelje át!
Mentővel beértünk a kórházba addigra már tudtam eszemnél voltam,
hogy nincs olyan baj, vigyáznak kicsimre Atyáék felfogtam végre.
Hálás vagyok  és Köszönöm a Mennyei segítséget ezt sosem feledem !
Isten Áldása az orvosokra is kik akkor bent voltak, megvizsgálták gyönyörűen
összevarrták kincsem két karját ahhoz mérten szépen hiszen mély sebek voltak.
Beszélgettünk az orvossal aki a papírt töltötte ki és megjegyezte rám nézve,hogy ugye tudom,hogy  csoda ami kisfiammal történt.
IGEN TUDTAM és TUDOM hogy CSODA mégpedig Mennyei Atyám és minden Égi  részéről tett CSODA mellyel megmutatták felénk irányuló mérhetetlen Szeretetüket !
Hitem mindig is Törhetetlen Atyánkban és az Égiekben és az is lesz örökre.



Hitben és Szeretetben erős szívem Hálát rebeg Mennyei Atyámnak,Mennyei Anyácskámnak, Jézusnak és minden Éginek!
Ígérem hű maradok választott utamhoz. 
Mennyei Atyám Áldásod és Fényed átadom az embereknek.
Jézus Mesterem, Tanításod sosem feledem.
Tanításod tovább adom ,hogy aki még bizonytalan,
Szívét a Hitre és Szeretetre megnyissa!
Szívem Erős Hittel, Feltétel nélküli Tiszta szeretettel  
Tiszta Fehér Fénnyel van tele.
Hálás szívvel köszönöm .

Áldás

Szeretetemmel ölellek

                             
írta:MeiszterMargit